Sluit menu

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Verlenging tickets n.a.v. Corona maatregelen
Tot wanneer is de Wellness Voordeelkaart geldig?

De Wellness Voordeelkaart was oorspronkelijk geldig tot 1 mei 2020. Dat betekent dat de Wellness Voordeelkaart op de dag van sluiting op 16 maart 2020 nog 6,5 weken geldig was. De geldigheid van de Wellness Voordeelkaart wordt verlengd tot en met 30 september 2020 en zal dus vanaf 1 juli 2020 nog 13 weken te verzilveren zijn.

Tot wanneer zijn de Last Minute entrees geldig?

De Last Minute entrees die gekocht zijn tussen 9 maart en 16 maart worden verlengd tot en met 31 augustus 2020.

Tot wanneer is de Winterdeal (3x entree) geldig?

De Winterdeal was oorspronkelijk geldig tot 1 april 2020. Dat betekent dat de Winterdeal op de dag van sluiting op 16 maart 2020 nog 2 weken geldig was. De geldigheid van de Winterdeal wordt verlengd tot en met 30 september 2020 en zal dus vanaf 1 juli 2020 nog 13 weken te verzilveren zijn.

Tot wanneer is de Nieuwjaarsactie (5x avond entree) geldig?

De Nieuwjaarsactie was oorspronkelijk geldig tot 1 september 2020. De geldigheid van de Nieuwjaarsactie wordt verlengd tot en met 30 september 2020 en zal dus vanaf 1 juli 2020 nog 13 weken te verzilveren zijn.

Tot wanneer is de Terugkomactie (50% korting op volgend bezoek) geldig?

De vouchers van de Terugkomactie waren oorspronkelijk geldig tot 3 maanden na aankoop. De geldigheid van de Terugkomactie wordt verlengd tot en met 30 september 2020 en zal dus vanaf 1 juli 2020 nog 13 weken te verzilveren zijn.

Tot wanneer is de Black Friday actie geldig?

De Black Friday actie was oorspronkelijk geldig tot 1 april 2020. Dat betekent dat de Wellness Voordeelkaart op de dag van sluiting op 16 maart 2020 nog 2 weken geldig was. De geldigheid van de Black Friday actie wordt verlengd tot en met 30 september 2020 en zal dus vanaf 1 juli 2020 nog 13 weken te verzilveren zijn.

Tot wanneer zijn de tickets van de Goede Doelen Loterij geldig?

De tickets die zijn uitgegeven in 2019 worden verlengd tot en met 30 september 2020. Tickets die zijn uitgegeven in 2019 worden vervangen met nieuwe tickets. Indien je nog een ticket hebt die is uitgegeven in 2019 mag je contact opnemen met de Goede Doelen Loterij. Je krijg dan een nieuwe code toegestuurd waarmee je in de webshop van de Goede Doelen Loterij een nieuw ticket aan kunt vragen.

Tot wanneer zijn de tickets van Actie van de Dag geldig?

De tickets van Actie van de Dag waren oorspronkelijk geldig tot en met 3 maanden na datum aankoop. De geldigheid van de tickets van Actie van de Dag die zijn uitgegeven in de periode tot 1 juli 2020 worden verlengd tot en met 31 december 2020 m.u.v. de kerstvakantie.

Tot wanneer zijn de tickets van Vakantieveilingen geldig?

De tickets van Vakantieveilingen waren oorspronkelijk geldig tot en met 2 maanden na datum aankoop. De geldigheid van de tickets van Vakantieveilingen die zijn uitgegeven in de periode tot 1 juli 2020 worden verlengd tot en met 31 december 2020 m.u.v. de kerstvakantie.

Tot wanneer zijn de tickets van Ticketveiling geldig?

De tickets van Ticketveiling waren oorspronkelijk geldig tot en met 4 maanden na datum aankoop. De geldigheid van de tickets van Ticketveiling die zijn uitgegeven in de periode tot 1 juli 2020 worden verlengd tot en met 30 september 2020.

Tot wanneer zijn de tickets van Social Deal geldig?

De tickets van Social Deal waren oorspronkelijk geldig tot en met 22 juni 2020. De geldigheid van de tickets van Social Deal die zijn uitgegeven in de periode tot 1 juli 2020 worden verlengd tot en met 31 december 2020 m.u.v. de kerstvakantie.

Tot wanneer zijn de tickets van SpaOnline geldig?

De geldigheid van de tickets van SpaOnline die zijn uitgegeven in de periode tot 1 juli 2020 worden verlengd tot en met 30 september 2020.

Tot wanneer zijn de tickets van de AH spaaractie geldig?

De tickets van AH spaaractie waren oorspronkelijk geldig tot 1 april 2020. De geldigheid van de tickets van de AH spaaractie die zijn uitgegeven in de periode tot 1 juli 2020 worden verlengd tot en met 31 juli 2020.

Veilig naar de sauna in coronatijd, ja dat kan!
Welke maatregelen treffen jullie voor een veilig en ontspannen verblijf?

Wij doen er alles aan om jou zonder zorgen te laten genieten tijdens je bezoek. We volgen de richtlijnen en het advies van het RIVM. Bekijk hier de maatregelen die wij nemen.

Welke faciliteiten zijn geopend?

Al onze saunafaciliteiten zijn weer geopend. Om de veiligheid en gezondheid te kunnen waarborgen is reserveren verplicht.

Moet ik voorafgaand aan mijn bezoek reserveren?

Ja, het is verplicht om te reserveren. Dit om de veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers te kunnen waarborgen in verband met het reguleren van de beperkte gastenaantallen.

Waarom moet ik een verplichte aankomst- en vertrektijd doorgeven?

We hanteren een verplichte aankomst- en vertrektijd, zodat wij onze gastenaantallen kunnen reguleren en de veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers kunnen waarborgen. Wij vragen je dan ook om aan te komen op de aangegeven aankomsttijd en ons resort te verlaten op de vertrektijd die je bij je reservering aangeeft.

Alles draait bij dit virus om afstand houden. Hoe gaan de saunabedrijven dit doen?

We gaan uit van 10 m2 ruimte per gast. Dit betekent dat er minder gasten dan normaal worden toegelaten. Daarnaast hanteren we de 1,5 meter maatregel.

Ook in de sauna heb ik wel eens in een rij moeten staan bij de receptie om in te checken. Hoe garanderen jullie de 1,5 meter afstand?

Allereerst zullen alle saunabedrijven die zijn aangesloten bij de VNSWB gaan werken met tijdsblokken. Men kan alleen binnen op reservering en binnen een bepaald tijdsblok. Op deze manier verspreiden we de incheck over meerdere uren. En uiteraard hanteren we vloerstickers die de 1,5 meter aangeven, wanneer je toch even moet wachten.

Verandert er veel in de horeca?

De saunabedrijven die in het verleden buffetten aanboden, zullen hier nu (tijdelijk) mee stoppen. Verder heeft ieder bedrijf zijn eigen voorzieningen getroffen om wel de 1,5 meter te kunnen garanderen in de horeca.

Wat zijn de risico’s van zwemmen in zwembaden, meren en plassen?

Onderzoek naar corona in water bestaat nog niet. Hoe lang het virus overleeft in zwembaden of buitenplassen is dus niet duidelijk. Toch hoeven we niet bang te zijn voor verspreiding van het virus via het water. Stel dat je in het water niest en je hebt corona, dan wordt het virus meteen enorm verdund in die grote hoeveelheid water.

Bovendien wordt in zwembaden chloor gebruikt voor desinfectie waar het virus ook niet tegen kan. 

Het chloorgehalte kan gedurende de dag fluctueren door de buitentemperatuur, zonnestralen en de hoeveelheid mensen in een zwembad. Precies om deze reden heeft het VNSWB haar leden opgedragen het chloorgehalte in de baden continu te controleren.

Het virus kan tijdelijk overleven in zoet water dus er dient extra voorzichtig te worden omgegaan bij het zwemmen in rivieren, plassen en meren. Vooral een groot aantal mensen in een kleinere oppervlakte zoet water kan gevaarlijk zijn en wordt het risico op een besmetting groter.

Een saunacabine is relatief klein en de ventilatie is minimaal. Brengt dit geen onnodige risico’s met zich mee?

We houden de onderzoeken naar het COVID-19 virus in combinatie met sauna’s nauwlettend in de gaten. De beschikbare wetenschappelijke informatie over het COVID-19 virus in sauna’s is op dit moment schaars. Toch lijken wetenschappelijke onderzoeken aan te tonen dat het virus in verminderde mate kan overleven bij hogere temperaturen.

Het feit is dat de besmettingskansen groter zijn in afgesloten ruimtes waar veel mensen bij elkaar zijn. Het RIVM noemt voorbeelden als kerken en karaokebars. In een saunacabine is er wellicht sprake van een gesloten ruimte, maar de afstand tussen de mensen is minimaal 1,5 meter. Middels stickers op de saunabanken worden zitplaatsen aangegeven.

Corona op oppervlakken; de deuren van een saunacabine kun je niet open zetten, dus je bent genoodzaakt een deurklink vast te pakken. Is dat niet gevaarlijk?

Nieuw onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat het coronavirus slechts een korte tijd overleeft op materialen als metaal, glas en plastic. Volgens het RIVM is de kans dat iemand op deze manier besmet raakt heel klein. Een virus heeft namelijk altijd een mens of een dier nodig om in leven te blijven en uit onderzoek is al gebleken dat het aantal virusdeeltjes buiten het lichaam zeer snel afneemt

Veel winkelcentra hebben hun openbare toiletten gesloten. Kunnen we straks, wanneer de sauna’s weer open mogen, wel gewoon naar het toilet?

Ja, de meeste toiletten zullen straks gewoon geopend zijn.

Het is inderdaad aangetoond dat het coronavirus zich in de ontlasting kan bevinden. Een goede toilethygiëne is dus belangrijk. Veel openbare toiletten kunnen niet de hygiëne bieden die je van een saunabedrijf gewend bent en kiezen er dus voor om de toiletten te sluiten. Het spreekt voor zich dat de toiletten in het saunabedrijf de gehele dag zullen worden gereinigd. Verder geldt: na gebruik van het toilet, handen wassen tot en met!

Is het virus overdraagbaar via zweet?

Nee, het virus is niet overdraagbaar via zweet.

Het virus is overdraagbaar door ‘druppels’ die vrijkomen door hoesten en niezen. Daarom luiden de adviezen: hoesten of niezen in een wegwerpzakdoekje of in je elleboog, regelmatig handen wassen, en 1,5 meter afstand houden.

Hoe zit het met de besmettelijkheid van de druppeltjes die vrijkomen als mensen gewoon ademen of praten?

Bij spreken en ademen komen vooral fijne druppeltjes vrij, van minder van 5 micrometer doorsnede. Die kleine druppeltjes kunnen uren door de lucht zweven. Dan gedragen ze zich als een aerosol: een mengsel van druppeltjes en lucht.

De WHO gaat er vooralsnog van uit dat alleen bij medische handelingen bij coronapatiënten besmettelijke aerosolen vrijkomen, en dat normaal gesproken de overdracht van het virus verloopt via de grotere druppels. Voor deze grotere druppels is 1,5 meter afstand houden voldoende.

Wordt er straks gewerkt met mondkapjes?

Alleen masseurs en schoonheidsspecialistes van de saunabedrijven zullen gaan werken met mondkapjes. Het is niet verplicht, maar we kunnen ons voorstellen dat wanneer iemand met zijn/haar gezicht boven iemand anders aan het werk is en dus niet de 1,5 meter afstand kan waarborgen, het prettig is dat er een mondkopje wordt gedragen. Deze mondkapjes houden overigens geen fijne druppeltjes tegen. Deze zweven overal en kunnen dus ook langs de randen van een eenvoudig mondkapje komen dat niet strak aansluit, zoals een chirurgisch masker. Die kapjes beschermen de gesprekspartner dus vooral tegen de grotere druppels.

Wellness Voordeelkaart 2019/2020
Wat is de actieperiode van de Wellness Voordeelkaart?

De Wellness Voordeelkaart was tijdelijk te koop van 1 september tot 18 november 2019. De Wellness Voordeelkaart is dagelijks, op basis van beschikbaarheid, geldig tot 1 mei 2020, uitgezonderd 27 t/m 30 december 2019.

Waar kan ik de Wellness Voordeelkaart kopen?

Je kon de Wellness Voordeelkaart gedurende de verkoopperiode (1 september tot 1 november 2019) kopen aan de receptiebalie of online via de website.

Moet ik vooraf reserveren met een Wellness Voordeelkaart?

Het is raadzaam om vooraf jouw saunabezoek te reserveren. De Vitae Wellnessresorts hanteren een maximaal aantal bezoekers. Op drukke dagen (weekenden en schoolvakanties) kan het zijn dat we je moeten teleurstellen als je niet gereserveerd hebt. Reserveren kan online, per e-mail of telefonisch bij het Vitae Wellnessresort van jouw keuze.

Kan ik online het saldo van mijn Wellness Voordeelkaart checken?

Het is mogelijk om via de website van Vitae Wellnessresorts het saldo van jouw Wellness Voordeelkaart te checken. Dit kun je doen via de saldo checker op de website en door vervolgens de unieke code op de achterzijde van de Wellness Voordeelkaart in te vullen.

Ik ben mijn Wellness Voordeelkaart kwijt, wat nu?

Bij het zoekraken van je Wellness Voordeelkaart is het mogelijk om een nieuwe Wellness Voordeelkaart op te sturen tegen betaling van eenmalige administratie- en verzendkosten per Wellness Voordeelkaart. Zorg er dus voor dat je je Wellness Voordeelkaart goed bewaart.

E-tickets & vouchers
Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn e-ticket wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere entree?

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met en zonder voucher of e-ticket de mogelijkheid om naar één van de Vitae Wellnessresorts te komen. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree of arrangement. Het is niet mogelijk om een reguliere dagentree te boeken om vervolgens een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kun je altijd op jouw gewenste dag reserveren.

Mijn voucher is verlopen, kan ik deze verlengen?

Het is niet mogelijk om vouchers en/of kortingscodes te verlengen.

Ik heb een e-ticket van een andere organisatie ontvangen, hoe moet ik reserveren?

Heb je een e-ticket of voucher bij iemand anders dan bij ons of via Your Healthy Escape aangeschaft? Dan kun je in veel gevallen alsnog online reserveren door je e-ticketcode te verzilveren tijdens het reserveringsproces. De code die je moet gebruiken vind je in de meeste gevallen onder of naast de barcode. Op het betreffende e-ticket of voucher staat aangegeven of je wel of niet online kunt reserveren.

De geldigheid op mijn voucher verschilt van de geldigheid op de website. Welke geldigheid is geldig?

De geldigheid op de website is de juiste geldigheid. Onze receptiemedewerkers zullen ten alle tijden de geldigheid van de website aanhouden.

Mijn e-ticket is niet persoonsgebonden, wat betekent dit eigenlijk?

In veel gevallen zijn e-tickets niet persoonsgebonden. Dit betekent dat andere personen ook gebruik kunnen maken van de door jou gekochte e-tickets. Je kunt deze dus cadeau doen of als je bijvoorbeeld een 3x ticketactie hebt gekocht, met twee andere personen tegelijkertijd gebruik maken van de tickets.

Wanneer ontvang ik mijn bestelde e-tickets?

Vrijwel al onze e-tickets welke je online aankoop worden direct, digitaal als PDF naar je opgegeven mailadres verstuurd. Dit gebeurd zodra wij de betaling hebben ontvangen. Let op! Betaal je met een buitenlandse betaalkaart of met een creditcard? Dan kan het zijn dat de betaling later verwerkt gaat worden door je bank. Je ontvangt de e-tickets pas als de betaling is verwerkt.

Ik krijg een foutcode te zien tijdens het verzilveren van mijn activatiecode, wat moet ik doen?

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

1. De activatiecode is al verzilverd:
Je hebt met jouw activatiecode al een e-ticket aangevraagd! Is het e-mailadres correct? Na het aanvragen van je e-ticket ontvang je je e-ticket binnen 30 minuten in je inbox. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan ook even je spam box. Met de code kun je een reservering maken bij het resort van jouw keuze. klik rechtsbovenin op 'reserveren'. Vul vervolgens bij 'ik heb een voucher of e-ticket' de code in die op je e-ticket vermeld staat (de code van je e-ticket vind je in je e-mail) en rond de reservering af. Toch hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

2. De ingevulde activatiecode is onjuist, vul de code opnieuw in.
Oeps! Je hebt waarschijnlijk een typefout gemaakt of je heb per ongeluk een teken overgeslagen. Vul de code opnieuw in.

3. De activatiecode is niet meer geldig.
Oeps! Je hebt waarschijnlijk jouw activatiecode te lang bewaard. Het is helaas niet mogelijk om activatiecodes te verlengen.

Ik heb een voucher met een activatiecode ontvangen. Waar moet ik deze invullen?

Op de homepage van de locaties Goes en Roosendaal kun je direct jouw activatiecode invoeren. Bij het invoeren van de juiste code wordt je automatisch naar de actiepagina doorgestuurd om jouw e-ticket aan te schaffen.
 

Ik heb een e-ticket aangevraagd, maar ik heb nog niets ontvangen

Heb je alle stappen doorlopen en alle gegevens goed ingevuld? Is het e-mailadres dat je hebt opgegeven correct? Het kan dan zo zijn dat je e-ticket(s) in je spambox terecht zijn gekomen. Heb je ook je spambox nagekeken en is het al langer dan 30 minuten geleden dat je het e-ticket hebt aangevraagd? Neem dan contact op met de desbetreffende locatie. 

Wat is de levertijd?

Online bestellingen worden als e-ticket per mail toegestuurd, tenzij nadrukkelijk anders vermeld. De levertijd van digitale e-tickets is doorgaans 5 minuten. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode kan het langer duren. De e-tickets worden toegestuurd zodra de betaling is ontvangen.

Zijn kortingsbonnen, e-tickets of vouchers voor een wellness entree ook geldig voor een arrangement?

Kortingsbonnen voor een wellness entree zijn alleen geldig voor een wellness entree. Deze kortingsbonnen, e-tickets of vouchers kunnen dus niet ingeleverd worden voor een arrangement of ander product en/of dienst.

Het arrangement of actie is een 'Web only' product. Wat houdt dit eigenlijk in?

Dit arrangement of deze actie dien je eerst online te kopen, je ontvangt dan direct een e-ticket per mail toegestuurd. Na het ontvangen van dit e-ticket kun je reserveren bij de vestiging van jouw keuze. Het is dus niet mogelijk om dit arrangement of actie op locatie te betalen of te reserveren.

Reserveren
Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee je kunt reserveren. In bijna alle gevallen vind je een code onder de barcode, deze vul je in op deze pagina om je reservering te maken.

Kom je er nog niet uit? Neem contact op met het desbetreffende wellnessresort.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Je kunt je reservering wijzigen door telefonisch contact op te nemen met het betreffende Vitae Wellnessresort. De receptioniste kijkt dan wat er eventueel mogelijk is om de reservering te wijzigen, in sommige gevallen kan het zijn dat dit niet mogelijk is.

Is reserveren noodzakelijk?

Om ontspanning te garanderen hebben alle Vitae Wellnessresorts een maximaal aantal gasten wat toegelaten kan worden. Wij raden je daarom aan om je saunadag vooraf te reserveren, zodat je zeker bent dat er nog plek voor je is. Wil je gebruik maken van een actie of e-ticket, dan is reserveren verplicht. Dit staat duidelijk op je e-ticket of voucher vermeld.

Behandelingen
Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na je opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de behandelingen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Als ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeef, wordt de behandeling dan ook op dat tijdstip ingepland?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na de door jou opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je aangegeven.

Ik kom iets later dan de aangegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Indien je een behandeling hebt gereserveerd en niet op de aangegeven aankomsttijd kunt arriveren, dien je dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandelingen. Behandelingen worden een half uur na de door jou opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur ingepland.

Kan ik een behandeling reserveren zonder gebruik te maken van de sauna- en wellnessfaciliteiten?

Ja dit is mogelijk. Je kunt ook van een ontspannende massage of gezichtsbehandeling genieten zonder saunabezoek.

Kan ik op de dag zelf ook nog behandelingen reserveren?

Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren. We raden je echter wel aan om dit vooraf te doen om teleurstellingen te voorkomen. Behandelingen en massages zijn populair en zijn daardoor vaak niet meer beschikbaar op de dag zelf.

Kunnen hammamrituelen gelijktijdig plaatsvinden?

Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de hammamrituelen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Als ik mijn voorkeur voor het hammamritueel doorgeef, wordt het ritueel dan ook op dat tijdstip ingepland?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Hammamrituelen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na de door jou opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur. De tijden van de rituelen worden bij aankomst aan je aangegeven.

Eten & drinken
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om je eigen consumpties te nuttigen bij de Vitae Wellnessresorts. In alle resorts zijn er prachtige restaurants aanwezig waar je ieder moment van de dag terecht kunt voor een hapje en drankje.

Ik heb een allergie, hoe kan ik dat doorgeven?

Indien je een allergie hebt, raden wij je aan dit aan tafel door te geven. Heb je een specifieke allergie? Dan raden wij je aan om tijdens het maken van de reservering kenbaar te maken welke allergie je hebt, zodat de koks vooraf kunnen zorgen dat er voldoende ingrediënten in huis zijn om voor jou een heerlijke maaltijd te kunnen bereiden.

Hoe laat vindt de lunch plaats?

Bij Vitae Wellnessresorts zijn geen massale buffetten maar geniet je a la carte van de uitgebreide menukaart. De broodgerechten serveren wij tot 17:00 uur, alle overige gerechten zijn de hele dag door te bestellen tenzij anders aangegeven.

Hoe laat vind het diner plaats?

Bij Vitae Wellnessresorts zijn geen massale buffetten maar geniet je a la carte van de uitgebreide menukaart. Vanaf 17:00 uur ben je van harte welkom in het restaurant voor het diner. Stel je eigen 3-gangen diner samen uit onze dinerkaart. De keuken is dagelijks geopend tot 21:00 uur (op vrijdag en zaterdag tot 21:30 uur)

Giftcards & andere cadeaubonnen
Kan ik een cadeaubon ook aan de receptiebalie aanschaffen?

Het is mogelijk om zowel online als aan de receptiebalie een cadeaubon aan te schaffen. Let op! Dit is alleen mogelijk voor cadeaubonnen. E-tickets zijn, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven, alleen online in onze webshop te koop. Kijk dus altijd goed naar de voorwaarden om teleurstellingen aan de receptie te voorkomen.

Wanneer dien ik mijn kortingsbon in te leveren?

Wanneer je in het bezit bent van een kortingsbon, dan dien je deze bij het inchecken aan de receptioniste te overhandigen. Eventuele cadeaubonnen kun je tijdens de betaling (na het bezoek) bij de receptie inleveren.

Overige
Wat zit er allemaal bij de prijs inbegrepen?

Er zijn verschillende acties, entrees en arrangementen. Op de website bij het gewenste product/actie staan onder het kopje 'inhoud' alles vermeld wat er bij de prijs/actie inbegrepen is. Alle overige bestedingen tijdens jouw dagje sauna zijn exclusief en kun je na afloop afrekenen bij de receptie. Op de websites van het betreffende Vitae Wellnessresort kun je vinden welke aantrekkelijke acties en/of arrangementen boekbaar zijn. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met de desbetreffende locatie.

Zijn er speciale damesdagen?

Er vinden geen speciale damesdagen plaats.

Mag ik mijn eigen badjas, handdoeken en slippers meenemen?

Tijdens je bezoek kun je gebruik maken van je eigen badjas, handdoeken en slippers. Je kunt deze ook bij de receptiebalie huren. Na afloop mag je de slippers meenemen en laat je de was bij ons achter, zo kom je nog meer ontspannen thuis.

Hoe laat vindt de rondleiding plaats?

Bij de receptie kun je informeren wanneer de rondleidingen plaatsvinden. Deze worden op verzoek uitgevoerd door een van de wellnessmedewerkers.

Is er een ruimte beschikbaar waar ik tijdens mijn bezoek kan kolven?

Ja, er is op ieder resort een ruimte beschikbaar om te kolven. Voor meer informatie kun je terecht bij de receptie van het betreffende resort.

Zijn de Vitae Wellnessresorts rolstoel toegankelijk?

De Vitae Wellnessresorts zijn helaas niet goed toegankelijk voor minder valide personen. Doordat de faciliteiten van onze resorts zich op meerdere verdiepingen bevinden zijn er veel (kleine) trappen. In de resorts bevinden zich geen personenliften.

Kan ik naar de sauna als ik zwanger ben?

Ook tijdens je zwangerschap kun je naar de sauna blijven gaan, er zijn dan echter wel een paar zaken waar je rekening mee dient te houden. Neem gerust contact met ons op om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.

Is het verplicht om badkleding te dragen op badkleding-mag-dagen?

Nee, op badkleding-mag-dagen is het zowel met als zonder badkleding mogelijk om gebruik te maken van de sauna- en wellnessfaciliteiten.

Is er voldoende parkeergelegenheid?

Er is voldoende parkeergelegenheid bij de Vitae Wellnessresorts. Parkeren voor bezoekers van Vitae Wellnessresorts is bovendien gratis.

Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken tijdens mijn bezoek?

Nee, het is enkel toegestaan om je mobiele telefoon te gebruiken bij de receptie van het wellnessresort. Bij de Vitae Wellnessresorts ben je echt een dagje offline. De mobiele telefoon dient dus in het kluisje opgeborgen te worden.

Mag ik badkleding aan tijdens mijn bezoek aan Vitae Wellnessresorts?

Het dragen van badkleding is alleen toegestaan op de speciale Badkleding-mag-dagen. Op deze speciale dagen is het toegestaan om zowel met als zonder badkleding gebruik te maken van alle sauna- en wellnessfaciliteiten bij het Vitae Wellnessresort van jouw keuze. Klik hier om te kijken op welke dag van de week het Badkleding-mag-dag is.

Wellness Voordeelkaart 2020/2021
Wat is de actieperiode van de Wellness Voordeelkaart?

De Wellness Voordeelkaart is tijdelijk te koop van 1 september tot en met 10 november 2020. De Wellness Voordeelkaart is dagelijks, op basis van beschikbaarheid, geldig tot 17 april 2021, uitgezonderd 27 t/m 30 december 2020.

Waar kan ik de Wellness Voordeelkaart kopen?

Je kan de Wellness Voordeelkaart gedurende de presale periode (1 september tot 15 september 2020) enkel online kopen via de website. Vanaf 16 september 2020 tot en met 10 november 2020 is de Wellness Voordeelkaart zowel online als aan de receptie verkrijgbaar.

Is de Wellness Voordeelkaart persoonsgebonden?

Nee, de Wellness Voordeelkaart is niet persoonsgebonden. Dit betekent dat andere personen ook gebruik kunnen maken van jouw Wellness Voordeelkaart. Jij en je vriend(innen) kunnen dus gebruik maken van dezelfde kaart of je kunt de Wellness Voordeelkaart aan iemand cadeau geven.

Moet ik vooraf reserveren met een Wellness Voordeelkaart?

Ja, het is verplicht om te reserveren. Dit om de veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers te kunnen waarborgen in verband met het reguleren van de beperkte gastenaantallen met de corona maatregelen. De Vitae Wellnessresorts hanteren een maximaal aantal bezoekers. Reserveren kan online, per e-mail of telefonisch.

Bij welke locaties kan ik een bezoek brengen met mijn Wellness Voordeelkaart?

De Wellness Voordeelkaart is geldig bij Wellnessresort Goes.

Wanneer ontvang ik de Wellness Voordeelkaart?

Als je online een Wellness Voordeelkaart koopt ontvang je direct na ontvangst van de betaling een e-ticket per mail. Tegen inlevering van dit e-ticket kun je bij Wellnessresort Goes jouw Wellness Voordeelkaart ophalen vanaf 16 september 2020. De Wellness Voordeelkaart is vanaf 16 september ook aan de receptiebalie van Wellnessresort Goes te koop, tot die tijd is deze actie alleen online verkrijgbaar.

Kan ik online het saldo van mijn Wellness Voordeelkaart checken?

Het is mogelijk om via de website van Vitae Wellnessresorts het saldo van jouw Wellness Voordeelkaart te checken. Dit kun je doen via de saldo checker op de website en door vervolgens de unieke code op de achterzijde van de Wellness Voordeelkaart in te vullen.

Ik ben mijn Wellness Voordeelkaart kwijt, wat nu?

Bij het zoekraken van je Wellness Voordeelkaart is het mogelijk om een nieuwe Wellness Voordeelkaart op te sturen tegen betaling van eenmalige administratie- en verzendkosten per Wellness Voordeelkaart. Zorg er dus voor dat je je Wellness Voordeelkaart goed bewaart.